Posted in Թռիչք դեպի միտք, Uncategorized

Իմ սեր, իմ մայրիկ․․․․

Իմ սեր, իմ արև, իմ կյանք, իմ մայր․․․․Քո սերը անվերջ է, սիրում եմ քեզ, հավերժ, առանց քեզ ես չկամ, կմարեմ, կմոխրանամ, քամու հետ կհեռանամ, սիրում եմ քեզ, փոքրուց տվել ես այն քնքուշ կյանքը, որում առանց քեզ տեղ չկա, դու իմ հոգու ջերմություն․․․․Իմ տիեզերք․․․․Այն տիեզերքը, որտեղ ես եմ, քո ձայնը, քո քնքուշ ձայնը, որ ինձ գերում է, իմ կյանք, իմ մայր․․․․․Ով եմ ես առանց քեզ, ով, առանց քեզ ես քամու հետ անցած վերացած մոխիր․․․․․Իմ երազ, այն երազը, որ ինձ խեղդում է սիրով, քո աչքերը, աչքերը․․․․․․Նայել կարելի է հավերժ, քեզ տեսնել հալվել, գրկել և ամբողջ աշխարհն իմն է․․․․․Երբ աչքերդ հառում ես ինձ, գրկում քո նուրբ ջերմությամբ ինձ այրում․․․․․․Քոնն է այն ամբողջ խենթությունը, դու ես այն ստեղծել, իմ մայր, իմ մայրիկ, իմ սեր, իմ հավերժ չմարող լույս․․․․․․

Leave a comment